مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-10ورزشي

رقابت ربات های زیردریایی جام آبی یزد در هرمز


سومین گام و آخرین مرحله از رقابت ربات های زیردریایی بدون سرنشین (جام آبی یزد) با حضور 15 تیم منتخب از دانشگاه های مختلف کشور در آبهای آزاد جزیره هرمز برگزار می شود.

- ایسنا/یزد سومین گام و آخرین مرحله از رقابت ربات های زیردریایی بدون سرنشین (جام آبی یزد) با حضور 15 تیم منتخب از دانشگاه های مختلف کشور در آبهای آزاد جزیره هرمز برگزار می شود.

این رقابت ها موسوم به جام آبی یزد که به همت دانشگاه یزد برای دومین سال برگزار می شود، در سومین و آخرین مرحله ی خود از ظهر چهارشنبه 22 آذرماه تا غروب شنبه 25 آذرماه در جزیره هرمز استان هرمزگان با رقابت تیمها در دریای آزاد برگزار خواهد شد.

دومین دوره رقابت ربات های زیردریایی بدون سرنشین با هدف درگیر شدن دانشجویان مهندسی با حوزه ربات های زیردریایی به منظور تربیت فارغ التحصیلان دانشگاهی کارآمدتر، از اردیبهشت ماه امسال با رقابت 37 تیم از دانشگاههای مختلف کشور در زمینه طراحی ربات آغاز و منجر به راهیابی 33 تیم به گام دوم مسابقات شد.

البته از میان تیم های منتخب گام اول، تنها 17 تیم موفق به جلب حامی مالی برای تامین اعتبار ساخت رباتهایشان شدند که طی روزهای 24 تا 26 آبانماه در مجموعه استخرهای سرپوشیده و روباز دانشگاه یزد با هم پیکار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت ربات های زیردریایی جام آبی یزد در هرمز

رقابت ربات های زیردریایی جام آبی یزد در هرمز