مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 21:352023-12-15اقتصادي

آجیل شب یلدا به وفور و با قیمت مناسب در بازار تامین است


رییس اتحادیه علافان، آجیل و خشکبار فروشان اردبیل گفت: طی بازدید میدانی از بازار آجیل فروشان کالا های مورد نیاز به وفور و با قیمت مناسب در بازار موجود است و واردات برخی از کالاها از جمله بادام هندی راه حل های قانونی می طلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فخرالدین جدی، رییس اتحادیه علافان و آجیل و خشکبار فروشان اردبیل شامگاه امروز در بازدید از بازار آجیل فروشان اردبیل اظهار کرد: کمبودی در بازار خشکبار وجود ندارد و آجیل شب یلدا با قیمت های مناسب از سوی فعالان این صنف ارائه می شود.

وی افزود: در آستانه روزهای پایانی فصل پاییز و شب یلدا طی بازدید میدانی از بازار مرکزی آجیل فروشان که با حضور مدیر بازرسی و نظارت اصناف اردبیل و با هدف بررسی وضعیت بازار از لحاظ موجودی کالا، سطح قیمت ها و نظم بازار انجام گرفت، وفور کالاهای مورد نیاز شب یلدا با قیمت مناسب تر نسبت به سال قبل قابل مشاهده بود.

رییس اتحادیه علافان، آجیل و خشکبار فروشان اردبیل با بیان اینکه اصناف و فعالان این رسته شغلی آمادگی کامل خود را برای ارائه کالا های مورد نیاز شب یلدا اعلام کردند، گفت: طی مشاهدات و بررسی بازار و واحدهای صنفی، کالای مرغوب با قیمت مناسب در دسترس شهروندان محترم است و بخشی از آجیل از جمله بادام هندی از محل واردات تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آجیل شب یلدا به وفور و با قیمت مناسب در بازار تامین است

آجیل شب یلدا به وفور و با قیمت مناسب در بازار تامین است