مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:352023-11-28اقتصادي

احداث شهرک صنعتی جدید در 200 هکتار


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان گفت: یک شهرک جدید در 200 هکتار پهنه صنعتی در شهرستان همدان به زودی کلنگ زنی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مصطفی حقیقی صبح امروز در نشست توسعه متوازن پیوند صنعت و فرهنگ در کتابخانه مرکزی با بیان اینکه در شهرستان همدان طی دو سال دولت مردمی اقدامات خوبی در حوزه زیرساخت های صنعتی رخ داده است اظهار کرد:  یک شهرک جدیدالاحداث در حد و اندازه شهرک صنعتی بوعلی در 200 هکتار پهنه صنعتی جدید در همدان پیش بینی شده که به زودی کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرک صنفی – صنعتی بوعلی 2 در دولت مردمی سیزدهم مورد بهره برداری قرار گرفت ادامه داد: تا قبل از سال 1402 دومین شهرک صنفی- صنعتی کشور نیز در شهرستان همدان در پهنه ای بزرگتر از شهر بوعلی 2 کلنگ زنی خواهد شد.

  مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی همدان با بیان اینکه طی دو سالی که از عمر دولت گذشته اخبار امیدآفرینی و عملکرد قابل ارائه وجود دارد خاطرنشان کرد: در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد احیای طرح راکد  پتروشیمی ابن سینا با 20 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری وضعیت مناسبی از حیث زیرساخت رقم خورده است.

وی با بیان اینکه 150 هکتار به جز عرصه اختصاص داده شده به پتروشیمی دیوارکشی و آماده واگذاری است افزود: همه این اتفاقات انجام شده است و تنها قول و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث شهرک صنعتی جدید در 200 هکتار

احداث شهرک صنعتی جدید در 200 هکتار