مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-06سياسي

نقش مؤثر شهید یعقوبی در فتنه 88


همرزم شهید با اشاره به اثرگذاری شهید یعقوبی در فتنه 88 گفت: در فتنه 88 محمد رضا یعقوبی تنها اقدام کرد و اراذل و اوباش وی را به قصد کشت زدند و وقتی نیروهای فراجا ایشان را نجات می دهند می گویند تو با این جثه نحیف و این سن و سال چرا تنها اقدام کردی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی امشب در گلزار شهدای رشت برگزار شد.

  حسن امینی، همرزم شهید یعقوبی در این مراسم با بیان اینکه شهید یعقوبی مصداق بارز و مَن یَنتظر بود، اظهار کرد: او انتظار جهاد را می کشید و منتظر سربازی برای امام زمانش و شهادت بود، به همین خاطر به فرمان امام (ره) از روزهای اول دفاع مقدس پایش ب جبهه باز می شود.

وی با اشاره به اینکه شهید محمدرضا یعقوبی در نخستین اعزام به جبهه پس از چهار ماه به مرخصی رفت، گفت: همسر شهید تعریف می کند در اولین اعزام بعد از ازدواجش چهار ماه در منطقه می ماند و وقتی به مرخصی آمد که پاهایش در گچ قرار گرفته بود.

امینی با بیان اینکه وضعیت مالی خانواده شهید یعقوبی بسیار خوب بود و او فرصت تحصیل در خارج از کشور را داشت، افزود:  او از این فرصت استفاده نکرد و فرمان امامش را اولی قرار داد و به جبهه های جنگ رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مؤثر شهید یعقوبی در فتنه 88

نقش مؤثر شهید یعقوبی در فتنه 88