مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-14سياسي

مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب «میاندار» برگزار می شود


مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب «میاندار»، روایت هایی از فرمانده بسیجی «حاج محمد طالبی»، از کودکی تا بعد از جنگ به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب میاندار ، روایت هایی از فرمانده بسیجی، حاج محمد طالبی ، از کودکی تا بعد از جنگ به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه و با مشارکت تعدادی از ادارات فرهنگی استان برگزار می شود.

  کتاب میاندار، به قلم احمد مصطفایی، روایت هایی از فرمانده بسیجی خستگی ناپذیر و پرتوان، حاج محمد طالبی ، از کودکی تا بعد از جنگ است.

بسیاری از لحظات شهادت تلخ، مظلومانه و خاطرات تلخ و شیرین و رنج های دوران جراحت همراه با بزنگاه های معنوی در کتاب دیده می شود و اطلاعات زیادی از شهدا و رزمندگان کرمانشاهی در اختیار خواننده قرار می دهد.

  در جهت بزرگداشت سال های دفاع مقدس در کرمانشاه و تکریم رزمندگان به ویژه راوی و به منظور ترویج این کتاب خواندنی، چند نسخه به تعداد کتابخانه های عمومی خریداری و توزیع شده است.

مسابقه کتابخوانی به شرح ذیل برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب «میاندار» برگزار می شود

مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب «میاندار» برگزار می شود