مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 17:302023-12-11سياسي

سواحل مکران توسعه نیابد، مزیت برتری آن از دست ما خارج می شود


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه سواحل مکران توسعه نیابد، مزیت برتری آن از دست ما خارج می شود، گفت: ما امروز در کشورهای همسایه، - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه سواحل مکران توسعه نیابد، مزیت برتری آن از دست ما خارج می شود، گفت: ما امروز در کشورهای همسایه، در شمال اقیانوس هند بندری در حال ساخت است که ساخت آن در سال 2035 تمام به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر دریادار ایرانی در همایش ملی توسعه سواحل مکران با تاکید بر اقتصاد دریا محور که امروز در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، با بیان اینکه نیروی دریایی از سال 88 به بعد پیشروی دریایی خوبی داشته است، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند پیش روی در دریاهای آزاد بسیار پر اهمیت است.

همچنین در دیدار با رهبر معظم انقلاب به ایشان عرض کردم که می خواهیم یک مرتبه بدور کره زمین گردش کنیم که ما این کار را با ناو گروه 86 به سرانجام رساندیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه جمهوری اسلامی اینکه بتواند عرض اقیانوس آرام را طی کند سابقه ای نداشته است، تصریح کرد: اما امروز به برکت انقلاب کجا هستیم.

ناوشکن تمام ایرانی ساخته می شود و تمام کره زمین را دور می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحل مکران توسعه نیابد، مزیت برتری آن از دست ما خارج می شود

سواحل مکران توسعه نیابد، مزیت برتری آن از دست ما خارج می شود