مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-12سياسي

دشمنان اسلام دنبال محو کردن نام و یاد حضرت زهرا(س) هستند


یکی از اساتید حوزه علمیه قم بر اهمیت برپایی مجالس عزای اهل بیت(ع) و زنده نگداشتن یاد و نام صدیقه طاهره(س) تأکید کرد و گفت: دشمنان اسلام اصرار دارند تا نام و یاد حضرت زهرا(س) در تاریخ محو و اهل بیت(ع) نیز اصرار دارند نام زهرای مرضیه(س) .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم،حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی قمی شب گذشته در محفل معارفی حرم مطهر که در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، در ادامه تبیین درس هایی از نهج البلاغه امیرالمومنین علی(ع) به فرازهایی از خطبه 192 یا خطبه قاصعه نهج البلاغه اشاره و اظهار کرد: امیرالمومنین علی(ع) در این خطبه مفصلاً در مذمت تکبر بیاناتی را مطرح و به تکبر ابلیس اشاره می کنند.

 وی ضمن بیان فرازهایی از خطبه قاصعه با تأکید بر اینکه اگر خداوند متعال بنا بود اجازه دهد بندگان اهل کبر و تکبر باشند؛ به انبیای برگزیده خود این اجازه را می داد، اظهار داشت: از عجایب زندگی رسول الله(ص) این که ایشان تمام انگیزه های تکبر اعم از دانش، موقعیت اجتماعی، محبوبیت و… را داشتند؛ ولی با این حال از همه مردم متواضع تر بودند.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت در اشاره به فراز وَ لَکنَّهُ سُبْحَانَهُ کرَّهَ إِلَیهِمُ التَّکابُرَ وَ رَضِی لَهُمُ التَّوَاضُعَ ، با بیان این که خدای سبحان تکبّر و خودپسندی را نسبت به پیامبران ناپسند و توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان اسلام دنبال محو کردن نام و یاد حضرت زهرا(س) هستند

دشمنان اسلام دنبال محو کردن نام و یاد حضرت زهرا(س) هستند