مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-28سياسي

ساخت 28 مدرسه خیرساز در خراسان شمالی


رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: 28 مدرسه خیرساز در خراسان شمالی ساخته شده که از این تعداد، 9 مدرسه به دلیل محرومیت بالاتر در شهرستان راز و جرگلان است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: 28 مدرسه خیرساز در خراسان شمالی ساخته شده که از این تعداد، 9 مدرسه به دلیل محرومیت بالاتر در شهرستان راز و جرگلان است.

محمد وحیدی نایب رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، در آیین افتتاح مدرسه 6 کلاسه روستای بچه دره در عصر روز ششم آذر ماه اظهار کرد: در سفر مقام معظم رهبری در سال 91 به استان خراسان شمالی و دیدار ایشان با معلمان و اطلاع از موفقیت های دانش آموزان این استان، همواره دانش آموزان استان را به عنوان افتخار آفرینان عرصه المپیادها و کنکور سراسری مورد تاکید قرار دادند.

وحیدی با اشاره به جمعیت دو هزار نفری روستای مرزی بچه دره که 33 معلم در حال خدمت در چهار آموزشگاه آن برای 130 دانش آموز تلاش می کنند، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه خراسان شمالی از نظر آماری دارای تعداد دانش آموز کمتری است اما از نظر کسب موفقیت های دانش آموزی، بسیار موفق عمل کرده است.

وی تاکید کرد: بیش از یک هزار و 300 معلم در شهرستان مرزی راز و جرگلان مشغول به خدمت هستند، ولی باز هم کمبود مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 28 مدرسه خیرساز در خراسان شمالی

ساخت 28 مدرسه خیرساز در خراسان شمالی