مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-02پزشكي

هدف نهایی طب سنتی، درمان با دارو نیست


معاون توسعه سلامت دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با بیان اینکه آموزه های طب ایرانی مبتنی بر پیشگیری و ارتقاء سطح سلامت افراد با سبک زندگی سالم است، - معاون توسعه سلامت دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با بیان اینکه آموزه های طب ایرانی مبتنی بر پیشگیری و ارتقاء سطح سلامت افراد با سبک زندگی سالم است، تاکید کرد: هدف نهایی ما درمان با دارو نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین رضایی زاده اظهار کرد: آموزه های طب ایرانی مبتنی بر پیشگیری و ارتقاء سطح سلامت افراد با سبک زندگی سالم است و به عنوان یک پزشک باید بر روی حفظ سلامت و ارتقاء آن تمرکز کنیم؛ خصوصا متخصصان طب ایرانی باید به این نکته توجه بیشتری داشته باشند زیرا هدف غایی ما صرفا درمان های دارویی نیست.

او با اشاره به برنامه های مختلفی که مرتبط با سبک زندگی در کشورهای دنیا در حال اجرا است به دهکده ها و مدرسه های سلامتی اشاره کرد که توسط سازمان جهانی بهداشت و بسیاری از نهادها و مراکز تحقیقاتی دنیا در حال توسعه است.

رضایی زاده موضوع سلامت و خصوصا آشپزی سالم و آشپزی طبی را مورد توجه مراکز بزرگ علمی تحقیقاتی دنیا دانست و عنوان کرد: یکی از مهمترین مراکز علمی دنیا با نام NCCIH (مرکز ملی طب مکمل و سلامت تلفیقی آمریکا ) است که چهار دوره برنامه استراتژیک در خصوص رفتارهای سلامتی و سبک زندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف نهایی طب سنتی، درمان با دارو نیست

هدف نهایی طب سنتی، درمان با دارو نیست