مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-01بين الملل

بلینکن: تلفات غیرنظامیان در شمال غزه نباید دیگر در جنوب تکرار شود


بلینکن در جریان سفرش به اراضی اشغالی درباره عملیات رژیم صهیونیستی علیه غزه صحبت کرده و گفت که تلفات گسترده غیرنظامیان در شمال غزه دیگر نباید در جنوب این منطقه تکرار شود.

- بلینکن در جریان سفرش به اراضی اشغالی درباره عملیات رژیم صهیونیستی علیه غزه صحبت کرده و گفت که تلفات گسترده غیرنظامیان در شمال غزه دیگر نباید در جنوب این منطقه تکرار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، اظهارات آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در جریان سومین سفرش به اراضی اشغالی از هفتم اکتبر و آغاز عملیات طوفان الاقصی مطرح شده است.

وی در جریان کنفرانسی که روز پنج شنبه انجام شد، گفت، مقام های آمریکایی بار دیگر از رژیم صهیونیستی خواسته اند تا از قوانین بین الملل تبعیت کرده و اقداماتی را در راستای تضمین عدم درگیر شدن غیرنظامیان در تنش های نوار غزه انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما جزییات برنامه ریزی جاری اسراییل را مورد بحث قرار دادیم و من بر ضرورت این درخواست ایالات متحده تاکید کردم که تلفات گسترده غیرنظامیان و جابجایی هایی که در شمال غزه شاهد بودیم، در جنوب تکرار نشود.

بلینکن با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهایی درباره خشونت های شهرک نشینان افراطی، بار دیگر گفت که آمریکا از مقام های اسراییلی انتظار دارد که اقداماتی متناسب را برای مقابله این تحولات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: تلفات غیرنظامیان در شمال غزه نباید دیگر در جنوب تکرار شود

بلینکن: تلفات غیرنظامیان در شمال غزه نباید دیگر در جنوب تکرار شود