مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 18:102023-11-27اجتماعي

32 گیگ اینترنت رایگان در شاد«کلاهبرداری» است؛ کلیک نکنید


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا امروز دوشنبه در خصوص ترفند تازه مجرمان سایبری مبنی بر دریافت اینترنت 32 گیگ رایگان آموزش و پرورش به دانش آموزان هشدار داد.

-  رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا فراجا سرهنگ علی محمد رجبی امروز دوشنبه 6 آذرماه 1402 در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص کلاهبرداری با ترفند دریافت اینترنت رایگان به دانش آموزان هشدار داد.

 رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا فراجا تصریح کرد: اخیراً پیامی مبنی بر دریافت 32 گیگ اینترنت رایگان در اپلیکیشن شاد از سوی آموزش و پرورش در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که جعلی بوده و ترفند کلاهبرداران برای دسترسی به حساب بانکی شهروندان است.

 وی با بیان اینکه افراد نباید به پیامک های ارسال شده با سرشماره شخصی توجه کرده و برروی لینک های ارسالی کلیک کنند خاطرنشان کرد: بارها به شهروندان در خصوص کلاهبرداری با ارسال پیامک های ناشناس در قالب سامانه ثنا، سامانه سهام عدالت، ابلاغ اوراق قضایی و اینترنت رایگان هشدار داده و گفته ایم که مجرمان سایبری با مهندسی اجتماعی و بررسی شرایط روز پلتفرم های مجرمانه طراحی کرده و با ارسال رندومی به افراد در صدد دسترسی به حساب کاربری و اطلاعات بانکی آنها هستند تا در ادامه بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 گیگ اینترنت رایگان در شاد«کلاهبرداری» است؛ کلیک نکنید

32 گیگ اینترنت رایگان در شاد«کلاهبرداری» است؛ کلیک نکنید