مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 08:352023-11-25بين الملل

شهادت در فلسطین، آرزوی شهید مدافع حرم حاج اسماعیل حیدری بود


همسر نخستین شهید مدافع حرم مازندران گفت: این شهید در آخرین شب زندگی خود اعلام کرد که در سوریه شهادت نمی خواهم و شهادت در فلسطین را آرزو دارم زیرا صهیونیست از روز ازل تخم کینه را در بین مسلمانان کاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، زهرا غلامی جمعه شب در اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در مصلای میربزرگ، اظهار کرد: این روزها حال دلمان خوب نیست و با کودک کشی و نسل کشی غزه توسط صهیونیست های وحشی قلب مسلمانان رنجیده و آزرده است.

وی با اعلام اینکه شهید مدافع حرم حاج اسماعیل حیدری از جمله مدافعان حرم بود که در اولین روزهای جنگ سوریه خودشان را به این کشور رساندند، افزود: فرزندان، زنان و مردان مظلوم سوریه در نخستین سال حمله اجانب همانند این روزهای غزه بمباران و تیرباران شدند ولی جنگ سوریه توسط افرادی رقم خورد که لباس مسلمانی به تن داشتند و با نام اسلام وارد میدان شده و سر می بریدند.

همسر نخستین شهید مدافع حرم مازندران با تاکید بر اینکه شهید حیدری اصرار بر ورود به میدان جنگ سوریه داشت ولی به او اجازه ورود نمی دادند، تصریح کرد: سردار شهید حیدری مربی ارشد سلاح و از هوش استراتژیکی و شناخت موقعیت جنگی بسیار قوی برخوردار بود، این شهید خود از رزمندگان باتجربه دفاع مقدس بوده و بسیار مشتاقانه و با آرامش قلبی به جبهه های سوریه اعزام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت در فلسطین، آرزوی شهید مدافع حرم حاج اسماعیل حیدری بود

شهادت در فلسطین، آرزوی شهید مدافع حرم حاج اسماعیل حیدری بود