مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 06:352023-11-27سياسي

واگذاری زمین برای ساخت مسکن ویژه نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان


دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون زمین برای ساخت هفت هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ویژه نیروهای مسلح در استان واگذار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، عطاء اله اکبری در یازدهمین جلسه شورای مسکن سیستان و بلوچستان که با محوریت تامین مسکن نیروهای مسلح استان و با حضور رییس قرارگاه تامین مسکن نیروهای مسلح کشور برگزار شد، افزود: ما تلاش کرده ایم در کنار سایر اقشار مردم گام هایی موثری برای خانه دار کردن کارکنان نیروهای مسلح استان برداریم که واگذاری اراضی مذکور نشان از همت والا در این حوزه دارد.

وی از اشتغال بیش از 41 هزار و 525 نفر در پروژه های در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: امروز یکی از مهمترین اولویت های دولت مردمی سیزدهم رفع مشکل مردم در حوزه مسکن است و ما در این استان با تاسی از این سیاست، برنامه های جدی را در حوزه مسکن دنبال کرده ایم که نتیجه آن در کسب رتبه دوم کشوری این استان در اجرای طرح قابل مشاهده است.

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن یک فرصت طلایی برای رونق کسب و کار در این استان است، تصریح کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان با ساخت بیش از 39 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در افق چهار ساله گردش مالی حدود 27 هزار میلیارد تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین برای ساخت مسکن ویژه نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان

واگذاری زمین برای ساخت مسکن ویژه نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان