مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-05پزشكي

فعالیت بیش از 180 هزار داوطلب و سفیر سلامت در استان یزد


رییس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد از فعالیت حدود 188 هزار داوطلب و سفیر سلامت در راستای ارتقای سلامت عمومی و آگاه سازی مردم از خدمات سلامت در واحدهای بهداشتی خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد از فعالیت حدود 188 هزار داوطلب و سفیر سلامت در راستای ارتقای سلامت عمومی و آگاه سازی مردم از خدمات سلامت در واحدهای بهداشتی خبر داد.

دکتر فاطمه زارع هرفته به مناسبت 14 آذرماه روز جهانی داوطلب، در گفت وگو با ایسنا افزود: از این تعداد حدود چهار هزار نفر داوطلب سلامت خانوار هستند و بقیه سفیر سلامت خانوار، دانش آموز، دانشجو و طلاب هستند.

وی اظهار کرد: داوطلبان سلامت خانوار، علاوه بر شرکت در جلسات آموزش سلامت، در انتقال آبشاری آموزش ها به خانواده خود و ساکنان محله فعال هستند.

زارع ادامه داد: داوطلبان سلامت مردم را به مشارکت در برنامه های غربالگری بیماری های غیرواگیر، پویش های پیاده روی تشویق می کنند و در شناسایی و حل مشکلات سلامت محلات همکاری فعال دارند.

وی تصریح کرد: روزجهانی داوطلب فرصتی جهت ترغیب و حمایت از خدمات داوطلبان نظام سلامت است و شعار روز جهانی داوطلب امسال داوطلبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 180 هزار داوطلب و سفیر سلامت در استان یزد

فعالیت بیش از 180 هزار داوطلب و سفیر سلامت در استان یزد