مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-06سياسي

واکنش نظام پزشکی به پرونده فوت نوزاد 6ماهه در بیمارستان مفید تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد رییس زاده در حاشیه افتتاحیه دومین رویداد آموزشی سازمان نظام پزشکی که در سالن همایش های رازی برگزار شد، - رییس کل سازمان نظام پزشکی به پرونده فوت نوزاد شش ماهه در بیمارستان مفید تهران واکنش نشان داد و گفت: این پرونده هنوز به نظام پزشکی ارجاع نشده است و مراحل اولیه در پزشکی قانونی در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد رییس زاده در حاشیه افتتاحیه دومین رویداد آموزشی سازمان نظام پزشکی که در سالن همایش های رازی برگزار شد، درباره فوت نوزاد 6 ماهه در بیمارستان مفید تهران، گفت: هر فوتی به خصوص فوت یک نوزاد برای جامعه پزشکی تاسف برانگیز است و ما بیشتر از هر کسی ناراحت می شویم.

او تاکید کرد: اگر قصور و تاخیری در حضور کسی که باید در مکانی می بوده رخ داده باشد هم قابل قبول نیست و مانند هر پرونده پزشکی باید در مراجع تخصصی بررسی شود.

پرونده های فوتی در هر بیمارستانی کاملا تخصصی است و باید با هرکسی که قصور، تاخیر یا کوتاهی داشته است برخورد شود؛ هیچکس در هیچ مقامی در هیچ مکانی از قصور دفاع نمی کند.

رییس زاده ادامه داد: نکته مهم دیگر این است که در برخورد با این پرونده ها باید خردورزی را رعایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نظام پزشکی به پرونده فوت نوزاد 6ماهه در بیمارستان مفید تهران

واکنش نظام پزشکی به پرونده فوت نوزاد 6ماهه در بیمارستان مفید تهران