مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-19سياسي

3 خط تولید کمپوست در حلقه دره راه اندازی می شود


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به اینکه ساماندهی حلقه دره به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و در مرحله نخست خشک کردن حوضچه شیرآبه ها انجام شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمدرضا خسروی، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به گزارشی که اخیرا در خصوص حلقه دره منتشر شده بود، گفت: متاسفانه طی سال های گذشته به دلیل عدم توجه به مسئله ساماندهی حلقه دره حوضچه های بزرگ شیرآبه تشکیل شده بود.

وی بابیان اینکه بوی ناشی از این حوضچه ها موجب آزار و اذیت شهروندان کیانمهر، شهرک ابریشم و مهرشهر بوده است، ادامه داد: در این خصوص کار مطالعاتی گسترده ای توسط دانشگاه های مطرح کشور صورت گرفت و امحای شیرآبه ها در دستورکار قرار گرفت.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با بیان اینکه در این میان بیش از 85 درصد حوضچه های شیرآبه خشک شده اند، اضافه کرد: همین امر موجب شده است تا بوی نامطبوع منتشر در شهرهای اطراف حلقه دره تا 70 درصد کاهش یافته است.

خسروی در بخش دیگری به کارخانه کمپوست اشاره کرد و یادآور شد: این کارخانه از سال 77 اعتبار ملی دریافت نکرده بود، اما طی حمایت های صورت گرفته از سوی استاندار محترم و شهردار مردمی، شورای شهر انقلابی کرج مقرر شد پس از 25 سال اعتبار ملی به ساماندهی خط تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 خط تولید کمپوست در حلقه دره راه اندازی می شود

3 خط تولید کمپوست در حلقه دره راه اندازی می شود