مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-08سياسي

تشکیل شورای ملی هوش مصنوعی در دولت


رییس سازمان امور اداری و استخدامی از تشکیل شورای ملی هوش مصنوعی در دولت خبر داد که یکی از بخش های آن هوشمندسازی دولت است.

-   ​​به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی دانشگاه قم، آقای میثم لطیفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی در در دیدار با تشکل­های دانشجویی استان قم که در تالار اندیشه دانشگاه قم برگزار شد ضمن گرامی داشت روز دانشجو به سوالات و مطالبات دانشجویان پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوالی بر چگونگی نحوه نظارت بر دستگاه های اجرایی و کارکنان آنها به ویژه در شهرستان های کوچک گفت: طرحی آماده شده است که در آن یک کد منحصر به فرد برای هر کارمند در اتاق وی نصب شده که مراجعین می توانند از طریق آن، فرد مورد نظر را ارزیابی کنند.

همچنین مرکز آموزش مدیریت دولتی که مخصوص آموزش کارکنان است، دوره هایی را در جهت آموزش قوانین، نحوه برخورد با ارباب رجوع و دوره های معرفتی و فرهنگی را برای کارکنان دولت برگزار می کند.

وی در پاسخ به شبهه یکی از دانشجویان در مورد تبعیض در استخدام های دولتی بین دانشگاه ها افزود: استخدام و ورود به دولت فقط از سه طریق آزمون استخدامی، تبدیل وضعیت ایثارگران و جذب نخبگان است و سازمان امور استخدامی نیز برای رعایت این قانون در برخی موارد تحت فشار قرار می گیرد زیرا در حال حاضر تمرکز ما بر آزمون ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای ملی هوش مصنوعی در دولت

تشکیل شورای ملی هوش مصنوعی در دولت