مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-04بين الملل

ژنرال اوکراینی با گلایه از زلنسکی، مهمات و بودجه بیشتری از پنتاگون خواست


یک رسانه اوکراینی گزارش داد، کی یف در جریان سفر رییس پنتاگون به این کشور اعلام کرده که اوکراین برای ادامه جنگ به میلیون ها سلاح دیگر و نیرو و ابزاری به ارزش 350 تا 400 میلیارد دلار نیاز دارد، - یک رسانه اوکراینی گزارش داد، کی یف در جریان سفر رییس پنتاگون به این کشور اعلام کرده که اوکراین برای ادامه جنگ به میلیون ها سلاح دیگر و نیرو و ابزاری به ارزش 350 تا 400 میلیارد دلار نیاز دارد، چیزی که حیرت پنتاگون را در پی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در جریان سفر خود به اوکراین در ماه نوامبر مطلع شده که این کشور برای ادامه جنگ به 17 میلیون گلوله توپ نیاز دارد و نیرو و منابعی به ارزش 350 تا 400 میلیارد دلار هم برای آزادسازی تمامی اراضی اوکراین ضروری است.

بنابر گزارش پایگاه اوکرایینسکا پراودا، والری زالوژنی، فرمانده ستاد کل ارتش اوکراین در جریان سفر اخیر آستین به کی یف برخی از ایده ها برای برنامه ریزی در جنگ را با او در میان گذاشت.

این رسانه در ادامه گزارش داد که محاسبات ستاد کل نشان می دهد، رییس جمهوری اوکراین برای انجام وظایف خود به منظور پس گرفتن کل خاک اوکراین به نیرو و ابزاری به مبلغ 350 تا 400 میلیارد دلار نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال اوکراینی با گلایه از زلنسکی، مهمات و بودجه بیشتری از پنتاگون خواست

ژنرال اوکراینی با گلایه از زلنسکی، مهمات و بودجه بیشتری از پنتاگون خواست