مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-21بين الملل

کمیساریای سازمان ملل، جنایت جنگی جدید اسراییل را محکوم کرد


دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل خواستار تحقیق فوری درباره جنایت صهیونیست ها در خصوص قتل 11 غیرنظامی فلسطینی در مقابل چشمان خانواده هایشان در غزه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در اراضی اشغالی فلسطینیان (OHCHR OPT) اقدام نظامیان صهیونیست در قتل 11 غیرنظامی فلسطینی در غزه در مقابل چشمان خانواده هایشان را جنایت جنگی خواند.

شبکه تی آر تی ترکیه گزارش کرد، این نهاد بین المللی در بیانیه ای گفت که گزارش تکان دهنده ای را درباره جدیدترین جنایت صهیونیست ها در محله الرمال شهر غزه دریافت کرده است که زنگ خطری را درباره ارتکاب احتمالی جنایت جنگی به صدا درآورده است و تمامی این اتهامات در پی گمانه زنی های قبلی مطرح شده است که تأکید داشت نیروهای اسراییلی عمداً غیرنظامیان را هدف قرار می دهند و به قتل می رسانند.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در اراضی اشغالی فلسطینیان در ادامه از مقام های رژیم صهیونیستی درخواست کرد تا هرچه سریع تر تحقیقات مستقل، کامل و کارآمدی در این زمینه انجام کند و اگر ادعاها ثابت شد، ضروری است که با افرادی که مسئول این جنایت بوده اند برخورد شود و محاکمه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیساریای سازمان ملل، جنایت جنگی جدید اسراییل را محکوم کرد

کمیساریای سازمان ملل، جنایت جنگی جدید اسراییل را محکوم کرد