مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 17:002023-11-26اجتماعي

طرح های مرتبط با پسماند در استان مرکزی پیوست مطالعاتی داشته باشند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی گفت: اجرای هر طرح مطالعاتی در حوزه پسماند منوط به برخورداری از پیوست مطالعاتی است.

- ایسنا/مرکزی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی گفت: اجرای هر طرح مطالعاتی در حوزه پسماند منوط به برخورداری از پیوست مطالعاتی است.

محسن خیرمند یکشنبه پنجم آذرماه 1402 در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم با موضوع بررسی موضوعات زیست محیطی شهرستان ساوه که در سالن جلسات دادسرای این شهرستان برگزار شد، خواستار بررسی لندفیل عفونی و عادی زباله های تمامی شهرهای استان توسط محیط زیست شد و اظهار کرد: قرار بر این بوده که سه مکان دفن زباله در استان وجود داشته باشد که عملا اتفاق نیفتاده است و باید در این خصوص، نظارت جدی تری انجام شود.

وی بیان کرد: هر طرحی که در حوزه پایش، تبدیل و بی خطرسازی یا امحای زباله انجام شود باید قبل از هرگونه سرمایه گذاری ابتدا مورد بررسی قرار گرفته و کار مطالعاتی با مشارکت حوزه سلامت، محیط زیست و امور منابع آب درخصوص آن صورت گیرد چرا که احتمال دارد در کارگروه استانی با مخالفت مواجه شود و هزینه های صورت گرفته از نظر مادی و حقوقی هدر رود.

خیرمند در ادامه خواستار تعیین تکلیف BOD پساب خروجی صنایع ساوه توسط شرکت شهر صنعتی کاوه و شرکت شهرک های صنعتی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های مرتبط با پسماند در استان مرکزی پیوست مطالعاتی داشته باشند

طرح های مرتبط با پسماند در استان مرکزی پیوست مطالعاتی داشته باشند