مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-06سياسي

معاون حقوقی آموزش و پرورش: نیاز است در سن جذب معلمان دقت شود


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نیاز است در سن جذب معلمان دقت شود، گفت: از هیأت عمومی دیوان عدالت اداری گلایه داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش امروز در مراسم راهکارهای اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منطبق بر قانون اساسی گفت: 12 آذر 1358 قانون اساسی مصوب شد و اکنون در سال 1402 هستیم اما باید بدانیم تا چه اندازه قوانین اجرا می شود؟ چه اندازه خود را ملزم به اجرای قانون اساسی می دانیم؟ وی افزود: اجرا همیشه مهم تر از نگارش قانون است؛ برنامه ششم توسعه در سال 1396 تدوین شد و سال 1400 باید پایان می یافت اما دو سال دیگر تمدید شد و حتی 37 درصد آن هم اجرا نشد.

احمدی لاشکی گفت: در برنامه هفتم توسعه، برای مهم ترین چالش آموزش و پرورش یعنی نیروی انسانی بندی آمده است که امیدوارم شورای نگهبان تأیید کند.

در این مصوبه اعلام شده به ازای هر خروجی از آموزش و پرورش در سال، یک نفر باید جایگزین شود یعنی امسال 68 هزار نفر بازنشسته شدند باید همین تعداد استخدام شوند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نیاز است در سن جذب معلمان دقت شود، متذکر شد: از هیأت عمومی دیوان عدالت اداری گلایه داریم اینکه قانون مدیریت خدمات کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون حقوقی آموزش و پرورش: نیاز است در سن جذب معلمان دقت شود

معاون حقوقی آموزش و پرورش: نیاز است در سن جذب معلمان دقت شود