مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-04حوادث

حفاری غیرمجاز در«ایالو» ماهنشان جان یک نفر را گرفت


فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: انجام حفاری غیرمجاز در روستای ایالو شهرستان ماهنشان، یک نفر را به کام مرگ کشاند.

-  ناصر حبیبیان فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان امروز در گفت و گو با فارس اظهار داشت: پس از اعلام گزارش مردمی به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ماهنشان و نیروی انتظامی شهر دندی، مبنی بر سقوط سنگ بزرگ و محبوس شدن یک نفر در چاله حفاری شده غیرمجاز در روستای ایالو بخش انگوران شهرستان ماهنشان، بررسی ها و تحقیقات در دستور کار یگان حفاظت و نیروی انتظامی قرار گرفت.

  فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان افزود: پس از ورود یک تیم عملیاتی هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس 115، کلانتری شهر دندی سنگ افتاده شده بر روی سینه حفار محبوس شده از چاله بیرون کشیده شد اما متأسفانه با وجود تلاش های شبانه مردم روستا و نیروهای امدادی، حفار در محل فوت شد.

  وی اضافه کرد: دراین رابطه یک نفر حفار غیرمجاز دیگر نیز باهویت بومی شناسایی و دستگیر و ادوات حفاری توسط نیروی انتظامی ضبط شد.

  حبیبیان با بیان اینکه حفاری انجام شده به قصد به دست آوردن اشیای تاریخی در کنار سنگ بزرگ روستای ایالو بر اساس گفته های قد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاری غیرمجاز در«ایالو» ماهنشان جان یک نفر را گرفت

حفاری غیرمجاز در«ایالو» ماهنشان جان یک نفر را گرفت