مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-09سياسي

مشکل کیفیت آب شهر همدان حل شود


دادستان همدان بر بر رفع مشکل کیفیت آب شهر همدان تاکید کرد و گفت: اختلاط آب تالوار با آب های دیگر راهکار جلب ذائقه مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، دادستان همدان در راستای پیگیری وضعیت آب همدان با مدیران آب منطقه ای و آبفای استان، روند آزادسازی حریم و بستر رودخانه عباس آباد را مورد ارزیابی قرار داد.

حسن خانجانی با بیان اینکه این مهم درباره بخش های دیگر رودخانه عباس آباد نیز باید سریع تر پیگیری و عملیاتی شود گفت: متولیان امر هرچه سریعتر برای رفع مشکل کیفیت آب شهر همدان از طریق اختلاط آب تالوار با آب های دیگر و نیز راهکارهای عملیاتی برنامه ریزی شده، اقدام کنند.

وی در ادامه به نارضایتی و گله مندی عمده مردم شهر همدان نسبت به کیفیت آب شرب اشاره کرد و افزود: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای نهادهای نظارتی و بازرسی ها، آب همدان از نظر آرسنیک مشکلی ندارد، اما از جهت ارتقای کیفیت هم باید کاری انجام داد.

دادستان همدان تأکید کرد: بحران آب بخواهیم و نخواهیم منطقه را تهدید می کند، بنابراین باید با حفر چاه های غیر مجاز و برداشت های غیرمجاز با جدیت برخورد کرد.

وی تصریح کرد: یکی از این راه ها، تسریع در اجرای احکام قضایی، پلمب چاه های غیرمجاز است و انتظار می رود متولیان امر در سطح استان به جد در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کیفیت آب شهر همدان حل شود

مشکل کیفیت آب شهر همدان حل شود