مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:302023-11-29سياسي

زاهدی: گسترش نظام مند جریان ضد خانواده در جهان مفهوم خانواده را به چالش کشیده است


رییس گروه پارلمانی کشورمان در APA در دومین روز از برگزاری نشست شورای اجرایی مجمع مجالس آسیایی گفت:گسترش نظام مند و هدفمند جریان ضد خانواده در سطح بین المللی و رواج مفاهیم غیرمتعارف از خانواده تعریف استاندارد و طبیعی مفهوم خانواده را به چالش کشیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدمهدی زاهدی، رییس گروه پارلمانی کشورمان در APA در دومین روز از برگزاری نشست شورای اجرایی مجمع مجالس آسیایی و در بخش  کمیته زنان، به ارائه دستاوردهای کشورمان در حوزه زنان پرداخت.

محمدمهدی زاهدی، رییس هیئت اعزامی به ترکیه ضمن اشاره به نقش مهم زنان در ارتقاء جامعه گفت: پیشرفت و تعالی هر جامعه ای با مشارکت تمامی افراد آن میسر می شود و در این میان، زنان با پذیرش نقش های مختلفی در نهاد خانواده و جامعه نقش کلیدی در توسعه کشورها ایفا می کنند.

وی بر حمایت از کرامت ذاتی زنان و نیل به عدالت جنسیتی به عنوان یکی از اولویت های  اصلی جمهوری اسلامی ایران تاکید و خاطر نشان کرد: ما نمایندگان مجالس کشورهای آسیایی مسئولیت مشترک و مهمی در مباحث زنان و خانواده داریم.

گسترش نظام مند و هدفمند جریان ضد خانواده در سطح بین المللی و رواج مفاهیم غیرمتعارف از خانواده تعریف استاندارد و طبیعی مفهوم خانواده را به چالش کشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدی: گسترش نظام مند جریان ضد خانواده در جهان مفهوم خانواده را به چالش کشیده است

زاهدی: گسترش نظام مند جریان ضد خانواده در جهان مفهوم خانواده را به چالش کشیده است