مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-16سياسي

تفاهم نامه همکاری وزارت اقتصاد با دانشگاه اصفهان امضا شد


تفاهم نامه همکاری دانشگاه اصفهان با وزارت اقتصاد و دارایی کشور با حضور سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی و حسین هرسیج رییس دانشگاه اصفهان امضا شد.

- تفاهم نامه همکاری دانشگاه اصفهان با وزارت اقتصاد و دارایی کشور با حضور سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی و حسین هرسیج رییس دانشگاه اصفهان امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دانشگاه اصفهان، تفاهم نامه همکاری دانشگاه اصفهان با وزارت اقتصاد و دارایی کشور در حاشیهٔ همایش اقتصاد ایران، اصلاح ساختارها، رفع ناترازی ها و نقش آفرینی نوین در عرصهٔ بین الملل، با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی و حسین هرسیج رییس دانشگاه اصفهان امضا شد.

این تفاهم نامه در راستای توسعه همکاری های علمی میان وزارت امور اقتصاد و دارایی و دانشگاه های کشور و ایجاد یک رابطهٔ تعاملی پیوسته و پایدار به منظور بهره مندی و استفاده حداکثری از ظرفیت دانشگاه های کشور در بهبود سیاست گذاری اقتصادی میان وزارت امور اقتصاد و دارایی به نمایندگی سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی و دانشگاه اصفهان به نمایندگی حسین هرسیج، رییس دانشگاه اصفهان، منعقد و امضا شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم حسین هرسیچ رییس دانشگاه اصفهان، فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس، غلامرضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری وزارت اقتصاد با دانشگاه اصفهان امضا شد

تفاهم نامه همکاری وزارت اقتصاد با دانشگاه اصفهان امضا شد