مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 00:002023-12-06بين الملل

آمریکا برنامه ای برای حمله به یمن ندارد


مسئولان آمریکایی می گویند که پنتاگون در مورد گزینه های حمله به حوثی ها (انصارالله) به بایدن هیچ گونه توضیحی نداد و برای انجام آن توصیه نکرد.

- مسئولان آمریکایی می گویند که پنتاگون در مورد گزینه های حمله به حوثی ها (انصارالله) به بایدن هیچ گونه توضیحی نداد و برای انجام آن توصیه نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه پولیتیکو به نقل از مسئولان آمریکایی نوشت که پنتاگون در مورد گزینه های حمله به حوثی ها (انصارالله) به بایدن هیچ گونه توضیحی نداد و برای انجام آن توصیه نکرد.

پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکا نوشت که افسران آمریکایی گزینه هایی را برای پاسخ به حوثی ها ارائه کرده اند، اما آنها فعالانه آن را تبلیغ نمی کنند.

در ادامه این گزارش نشریه آمریکایی آمده است، این باور وجود دارد که حوثی ها دارایی های اسراییل را هدف قرار می دهند نه کشتی های آمریکایی را.

به گفته مقامات آمریکایی، بسیاری در پنتاگون معتقدند که حضور ایالات متحده در دریا و خشکی در معرض خطر است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که عملیات نظامی خود علیه دشمن صهیونیست و همچنین اجرای تصمیم جلوگیری از حرکت کشتی های اسراییلی در دریای عرب و دریای سرخ را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و تا زمان توقف تجاوز به برادرانمان در غزه ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا برنامه ای برای حمله به یمن ندارد

آمریکا برنامه ای برای حمله به یمن ندارد