مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 18:052023-12-03فرهنگي

از بازگشت کیانوش عیاری تا فیلمی از یک روحانی


از چند روز دیگر فیلم هایی راهی اکران می شوند که برخی از آن ها با توجه به موضوع یا حاشیه هایی که پیش تر داشتند، قابل توجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با اعلام شورای صنفی نمایش از روز چهارشنبه، 15 آذرماه چهار فیلم ویلای ساحلی ، ضد ، ورود و خروج ممنوع و مسافری از گانورا اکران عمومی می شوند و قراراد سرگروهی فیلم پالایشگاه نیز ثبت شده که آن هم به زودی روی پرده خواهد رفت.

در بین این فیلم ها، ویلای ساحلی فیلمی است که پس از مدت ها از یک کارگردان سرشناس روی پرده سینماها می رود.

کیانوش عیاری در حالی چهاردهمین فیلم خود را آماده اکران کرده که کاناپه اش هنوز توقیف است و خانه پدری او هم وقتی در سال 1398 پس از حدود یک دهه مجور اکران گرفت، بعد از مدت کوتاهی دوباره بایگانی شد و طبق گفته سازندگانش حتی اجازه انتشار در شبکه نمایش خانگی را هم پیدا نکرد.

او تابستان سال 1400 ویلای ساحلی را با ابتدا با نام رِکِر کلید زد و برخلاف برخی خبرهای رسمی فیلمش در جشنواره فجر شرکت نداشت و آماده سازی نهایی مدتی قبل تمام شد و سرانجام به اکران عمومی رسیده است.

در این فیلم که بیشتر به عنوان یک اثر کمدی معرفی شده ولی خود عیاری آن را یک فیلم شیرین توصیف می کند، رضا عطاران، پژمان جمشیدی و ریما رامین فر بازیگران اصلی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بازگشت کیانوش عیاری تا فیلمی از یک روحانی

از بازگشت کیانوش عیاری تا فیلمی از یک روحانی