مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-03سياسي

برگزاری کنگره مساجد جهان اسلام با محوریت حمایت از مواضع فلسطین


در دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان اسلامی شورای مشورتی مالزی ( ماپیم) بر برگزاری کنگره مساجد جهان اسلام با محوریت حمایت از مواضع فلسطین تاکید شد.

- برگزاری کنگره "مساجد جهان اسلام" با محوریت حمایت از مواضع فلسطین در دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان اسلامی شورای مشورتی مالزی ( ماپیم) بر برگزاری کنگره "مساجد جهان اسلام" با محوریت حمایت از مواضع فلسطین تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به همراه حجت الاسلام منصور میر احمدی معاون امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری، محمد رضا بک صحرایی کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی و حبیب رضا ارزانی رایزن فرهنگی کشورمان در مالزی با شیخ محمد عزمی عبدالحمید رییس سازمان اسلامی شورای مشورتی مالزی ( ماپیم) روز گذشته(11 آذر) دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمی شیخ محمد عزمی عبدالحمید رییس سازمان اسلامی شورای مشورتی مالزی ( ماپیم)، با اشاره به وقایع تلخ غزه و کشتار زنان و کودکان بی گناه مسلمان و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: ما برای حمایت و کمک به مردم فلسطین نیازمند برگزاری کنگره مساجد جهان اسلام ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره مساجد جهان اسلام با محوریت حمایت از مواضع فلسطین

برگزاری کنگره مساجد جهان اسلام با محوریت حمایت از مواضع فلسطین