مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-09سياسي

توسعه همکاری ایران و سنگال در 3 حوزه فناوری


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری با اشاره به مذاکرات با مدیر طرح سنگال نوظهور، گفت: «مینی پالایشگاه های نفت»، «کشاورزی» و «سلامت» 3 زمینه همکاری ایران با کشور سنگال است.

- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری با اشاره به مذاکرات با مدیر طرح سنگال نوظهور، گفت: مینی پالایشگاه های نفت ، کشاورزی و سلامت 3 زمینه همکاری ایران با کشور سنگال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی در حاشیه دیدار با شیخ کانته، وزیر مشاور رییس جمهور و مدیر طرح ملی سنگالِ نو ظهور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جلسه خوبی با دکتر شیخ کانته داشتیم، گفت: کشورهای غرب آفریقا فرصت بسیار خوب برای توسعه همکاری های جمهوری اسلامی ایران هستند و ایران نیز برنامه های مناسبی برای همکاری و توسعه ارتباطات در آفریقا دارد.

وی خاطر نشان کرد: در نشست امروز از وی به عنوان مشاور رییس جمهوری و همچنین رییس دانشگاه سنگال استقبال کردیم و مذاکرات خوبی در زمینه همکاری های علمی و فناورانه داشتیم.

دهقانی فیروزآبادی یادآور شد: امیدوارم در سفری که به زودی با هیات ایرانی و با محوریت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به غرب آفریقا خواهیم داشت، تا آن زمان موافقت نامه های همکاری و قرار همکاری ما با سنگال در 3 حوزه نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری ایران و سنگال در 3 حوزه فناوری

توسعه همکاری ایران و سنگال در 3 حوزه فناوری