مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 19:302023-12-14ورزشي

آغاز ثبت نام از کاندیداهای تصدی ریاست 6 هیأت ورزشی گلستان


مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از آغاز ثبت نام کاندیداهای تصدی ریاست شش هیأت های ورزشی استان خبر داد و گفت: کاندیداها با مدارک خود به اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان مراجعه کنند.

- قاسمعلی برزمینی امروز (پنج شنبه، 23 آذر ماه) در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان گلستان در نظر دارد مجمع انتخابات شش هیأت ورزشی را برگزار کند، اظهار کرد: افرادی که علاقه مند به احراز پست ریاست هیأت های بدن سازی و پرورش اندام، شطرنج، انجمن های ورزشی، بولینگ و بیلیارد، تیروکمان و بوکس هستند، می تواند برای ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اکنون ثبت نام از کاندیداها آغاز شده است، ادامه داد: آخرین مهلت ثبت نام 28 آذر ماه خواهد بود و علاقه مندان می توانند با مدارک خود به اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای مراجعه کنند.

او التزام به قانون اساسی، داشتن حداقل سن 30 سال و حداکثر 65 سال، داشتن مدرک لیسانس، سابقه مدیریت اجرایی پنج ساله و ارائه مدارک مثبت سوابق و ساکن بودن در استان گلستان را از شرایط عمومی احراز صلاحیت کاندیداها دانست و گفت: علاقه مندان باید سایر شرایط مندرج در اطلاعیه را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام از کاندیداهای تصدی ریاست 6 هیأت ورزشی گلستان

آغاز ثبت نام از کاندیداهای تصدی ریاست 6 هیأت ورزشی گلستان