مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-17سياسي

توضیحات تازه معاون رییسی درباره رد کلیات بودجه


چند نفر از نمایندگان به من گفتند ما کلیات را رد می کنیم، بررسی برای بعد از انتخابات می رود، و سر فرصت درباره اش بحث می کنیم و اگر هم نشد دو دوازدهم تصویب می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سید محمد حسینی در گفت وگو با ایلنا، درباره رد کلیات لایحه بودجه سال 1403 از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات بودجه در مجلس تایید نشد و طبیعتا دولت سعی می کند با اصلاحاتی که صورت می دهد لایحه را آماده و تقدیم مجلس کند.

البته درکنار این امر نیاز است مسائلی تبیین شود، چرا که برخی از نمایندگان هنوز با آیین نامه قبلی مأنوس هستند و بر مبنای آن بودجه را قضاوت و ارزیابی کردند.

معاون پارلمانی رییس جمهور ادامه داد: در برخی موارد نمایندگان درباره هزینه ها می پرسیدند و نگرانی خودشان را ابزار داشتند؛ مثلا می پرسیدند تکلیف خرید تضمینی گندم چه می شود؟ چقدر برایش در نظر گرفته اید؟ در حالی که بنا نبود ما در مرحله اول بیاییم مصارف و هزینه ها را تک تک بیان کنیم.

وی تاکید کرد: در مرحله اول باید سقف درآمدها و منابع درآمدی مانند نفت و مالیات و غیره گفته شود، بعد از آن در مرحله بعد جداول و آمار و ارقام و این که چقدر اعتبار به هر موضوعی تخصیص داده شده مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات تازه معاون رییسی درباره رد کلیات بودجه

توضیحات تازه معاون رییسی درباره رد کلیات بودجه