مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 16:052023-12-05حوادث

پلمب 2 واحد عرضه داروهای بدون مجوز در ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از پلمب دو واحد صنفی متخلف به علت عرضه داروهای بدون مجوز توسط مأموران پلیس امنیت عمومی خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از پلمب دو واحد صنفی متخلف به علت عرضه داروهای بدون مجوز توسط مأموران پلیس امنیت عمومی خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: در راستای طرح نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، مأموران پلیس امنیت عمومی از تعدادی از واحدهای صنفی در شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران دو واحد صنفی متخلف را که متصدیان آنها اقدام به عرضه داروهای بدون مجوز می کردند، پلمب و در این ارتباط تعداد 2050 عدد قرص را کشف و ضبط کردند.

ساکی با اشاره به معرفی متخلفان به مرجع قضایی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلفات صورت گرفته از سوی واحدهای صنفی مراتب را به مرکز فوریت های 110 اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از دستگیری یک نفر سارق اماکن خصوصی و یک نفر سارق طیور و کشف اموال سرقتی در اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی، توسط مأموران کلانتری 12 خبر داد.

وی با بیان اینکه در راستای پیشگیری و مقابله با جرائم و به ویژه سرقت، طرح سراسری پیشگامان امنیت انتظامی چهار توسط مأموران کلانتری 12 اجرا شد، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 2 واحد عرضه داروهای بدون مجوز در ملایر

پلمب 2 واحد عرضه داروهای بدون مجوز در ملایر