مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 17:252023-12-16سياسي

ماجرای تشکر سفیر ژاپن از اعضای سپاه پاسداران چه بود؟


سفیر ژاپن در ایران در نامه ای به فرمانده سپاه پاسداران از «رفتار محبت آمیز و شرافتمندانه» دو نفر از اعضای سپاه پاسداران تشکر کرد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت: سفیر ژاپن در ایران در نامه ای به فرمانده سپاه پاسداران از رفتار محبت آمیز و شرافتمندانه دو نفر از اعضای سپاه پاسداران تشکر کرد.

خبر این اتفاق را روزنامه جمهوری اسلامی در تاریخ 25 آذر 1359 منتشر کرده و متن نامه سفیر وقت ژاپن را نیز کامل چاپ می کند که به شرح زیر است: جناب آقای مرتضی رضایی فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران احتراماً به استحضار می رساند این نامه جهت اطلاع جنابعالی بخاطر رفتار محبت آمیز و شرافتمندانه اعضای سپاه پاسداران نوشته شده است.

در اوایل غروب 21 آبان ماه جاری آقای اوکانیوا، مدیر ژاپنی طرح پتروشیمی ایران و ژاپن (پروژه بندر امام خمینی) در بزرگراه کنار هتل هیلتون توسط اتومبیلی که هویتش معلوم نیست، تصادف می کند و شدیداً آسیب می بیند.

خوشبختانه دو نفر از اعضای سپاه پاسداران از شعبه دزفول که از محل تصادف با اتومبیل می گذشتند، بلافاصله آقای اوکانیوا را به بیمارستان انتقال دادند؛ گرچه آقای اوکانیوا به محض ورود به بیمارستان فوت کرد ولی آنها بیشتر از سه ساعت در بیمارستان همراه وی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تشکر سفیر ژاپن از اعضای سپاه پاسداران چه بود؟

ماجرای تشکر سفیر ژاپن از اعضای سپاه پاسداران چه بود؟