مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-15سياسي

مردم ، فریب حرف های انتخاباتی برخی کاندیداها را نخورند


کمتر از 80 روز دیگر به انتخابات باقی مانده و بعضا کاندیداها تبلیغات غیر رسمی خود را هم شروع کرده اند لذا مردم فریب حرف ها و شعارهای توخالی کاندیداها را نخورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بردسکن با عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: افراد کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در سخنرانی ها و نشست های خود خلاف قانون عمل نکنند.

وی از کاندیداها خواست از وعده های توخالی و غیرقابل تحقق پرهیز داشته و آن طرف نیز مردم فریب حرف ها و شعارهای توخالی برخی کاندیداها را نخورند.

وی ازحضور مردم وبرنامه ریزی شایسته سپاه ناحیه شهرستان در مراسم تشییع و استقبال از پیکر شهید گمنام 23 ساله در بیش از 25 نقطه شهرستان بردسکن قدردانی کرد و افزود : مردم با حضور گسترده خود در مراسم استقبال و تشییع ازاین شهید نشان دادند که همواره مدافع خون شهدا و وفادار به نظام و رهبری هستند و موفقعیت ها و پیروزی های ملت ایران مرهون خون شهدا است.

امینی درادامه به ابعاد زندگی حضرت زهرا اشاره کرد و اظهار داشت: مهم ترین درس از زندگی حضرت زهرا (س) درس دفاع از ولایت بود .

وی برنامه های مساجد وتکایا را مورد اشاره قرارداد وحضور مردم در مراسم های مختلف را مورد توجه قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ، فریب حرف های انتخاباتی برخی کاندیداها را نخورند

مردم ، فریب حرف های انتخاباتی برخی کاندیداها را نخورند