مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 23:002023-12-21سياسي

بیش از هزار میلیارد تومان در حوزه زیرساختی پارسیان هزینه شده است


استاندار هرمزگان با اشاره به سفر رییس جمهور به استان هرمزگان گفت: در این سفر در شهرستان پارسیان چند میلیارد دلار پروژه افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان با اشاره به سفر رییس جمهور به استان هرمزگان گفت: در این سفر در شهرستان پارسیان چند میلیارد دلار پروژه افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

مهدی دوستی، امشب (سی ام آذرماه)، در دیدار با حجت الاسلام اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان و جمعی از اقشار مردم و معتمدان این شهرستان با تاکید بر جایگاه ویژه پارسیان در توسعه هرمزگان اظهار داشت: دیدار با مردم و شنیدن صحبت های مرتبط با مشکلات و درخواست های عمومی مبحث مهمی است که از ابتدا تلاش داشتیم به صورت مستمر انجام دهیم.

وی افزود: یکی از برنامه های مهم در این حوزه برنامه سفرهای درون استانی و برنامه بی واسطه با مردم است که تاکنون با حضور در چهار شهرستان، پای صحبت های مردم نشسته ایم و به زودی نیز با حضور در پارسیان برنامه بی واسطه با مردم را در این شهرستان اجرا خواهیم کرد.

استاندار هرمزگان گفت: بر خلاف شهرستان های مختلف که دغدغه توسعه داریم ولی در پارسیان نگرانی ما شکاف میان توسعه با مردم است.

وی تصریح کرد: در سفر رییس جمهور به هرمزگان در شهرستان پارسیان چند پروژه بزرگ از جمله چند پروژه زیرساختی، واحد پتروشیمی و نیروگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از هزار میلیارد تومان در حوزه زیرساختی پارسیان هزینه شده است

بیش از هزار میلیارد تومان در حوزه زیرساختی پارسیان هزینه شده است