مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:352023-11-22حوادث

واکنش فرماندار شهرستان بهمیی به فوت دختر 17 ساله عشایری


با توجه به کوهستانی و صب العبور بودن منطقه «ماغر»، تنها بالگرد می توانست این خانم را به موقع و سریع به بیمارستان منتقل کند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان بهمیی گفت: با توجه به کوهستانی و صب العبور بودن منطقه ماغر ، تنها بالگرد می توانست این خانم را به موقع و سریع به بیمارستان منتقل کند.

علی محمدی در واکنش به خبر فوت دختر 17 ساله عشایری شهرستان بهمیی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: حوالی ساعت 12 روز سه شنبه 30 آبان 1402 خبری مبنی بر زخمی شدن خانم جوانی به مرکز فوریت های اورژانس 115 اعلام شد که بلافاصله پس از دریافت این خبر به تمام نیروی های امدادی و کمکی دستورات لازم جهت نجات جان این خانم جوان صادر شد.

وی اظهارکرد: با توجه به کوهستانی و صب العبور بودن منطقه عشایری ماغر ، تنها بالگرد می توانست این خانم را به موقع و سریع به بیمارستان منتقل کند اما با توجه به نبود بالگرد هوایی در استان کهگیلویه و بویراحمد، از استان فارس رایزنی های لازم جهت کمک های سریع خواسته شد اما استان فارس هیچ گونه کمکی به شهرستان بهمیی نکرد.

فرماندار شهرستان بهمیی بیان کرد: مسیر پیاده روی از گنبد بردی تا محل سکونت این خانم حدود چهار پنج ساعت بود که با همه تلاش ها این خانم توسط نیروی های امدادی با پای پیاده به محل ماشین ها جهت اعزام به مراکز درم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فرماندار شهرستان بهمیی به فوت دختر 17 ساله عشایری

واکنش فرماندار شهرستان بهمیی به فوت دختر 17 ساله عشایری