مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 17:202023-12-04فناوري

اپلیکیشن پرنتال کنترل ایمینو


امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی، کودکان و نوجوانان در سنین پایین به دنیای مجازی دسترسی پیدا می کنند.

طبق گزارش ­های مرکز آمار ایران، - 97 درصد کودکان و نوجوانان ایرانی به اینترنت دسترسی دارند و این در شرایطی می باشد که بسیاری از فرصت ­های یادگیری، رشد، مطالعه و تفریح در دنیای مجازی کنار تهدیدات فضای دیجیتال قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کافه بازار، دنیایی که آمار مواجه کودکان با خطراتی مثل محتوای مستهجن، هک، سرقت عکس و فیلم و اطلاعات شخصی و مالی و حتی خفتگیری مجازی (سایبربولینگ) در آن روبه رشد می باشد.

یکی از راه های پیشگیری و حفاظت از فرزندان در برابر این خطرات استفاده از نرم افزارهای پرنتال کنترل است که به والدین اجازه می دهد تا مسیر موفقیت فرزندان خود را امن­تر نمایند و آنها را مورد مراقبت قرار دهند.

اپلیکیشن پرنتال کنترل یک مراقب هوشمند برای فرزندان این نرم افزار به والدین اجازه می دهد برنامه­ های مناسب سن فرزند برایش گلچین شود و صرفا به آن برنامه­ ها در گوشی دسترسی داشته باشد.

به وسیله پرنتال کنترل فرزند می تواند به جستجوگرهای مناسب سن خودش سر بزند و فرزند متناسب با زمان و ساعت مشخص شده توسط والدین، با گوشی فعالیت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیشن پرنتال کنترل ایمینو

اپلیکیشن پرنتال کنترل ایمینو