مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-04بين الملل

نگرانی آمریکا و اسراییل از حملات بزرگ تر از 7 اکتبر!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمدحسین محترم طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان «نگرانی آمریکا و اسراییل از حملات بزرگ تر از 7 اکتبر!» به بررسی برخی نقاط ضعف آمریکا و اسراییل در جنگ مقابل حماس پرداخت.

- اسراییل دقایقی قبلِ از خروج وزیر خارجه آمریکا از سرزمین های اشغالی حملات خود را مجدد از سر گرفت در حالی که بلینکن به اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفته بود طولانی شدن جنگ در غزه فشار ها بر این رژیم و آمریکا را افزایش خواهد داد، و رؤسای سیا و موساد برای تمدید آتش بس به قطر رفته بودند و وال استریت ژورنال هم از تمدید مجدد آتش بس برای هشتمین روز خبر داده بود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمدحسین محترم طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان نگرانی آمریکا و اسراییل از حملات بزرگ تر از 7 اکتبر! به بررسی برخی نقاط ضعف آمریکا و اسراییل در جنگ مقابل حماس پرداخت.

متن این یادداشت به شرح زیر است: 1- اسراییل دقایقی قبلِ از خروج وزیر خارجه آمریکا از سرزمین های اشغالی حملات خود را مجدد از سر گرفت در حالی که بلینکن به اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفته بود طولانی شدن جنگ در غزه فشار ها بر این رژیم و آمریکا را افزایش خواهد داد، و رؤسای سیا و موساد برای تمدید آتش بس به قطر رفته بودند و وال اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی آمریکا و اسراییل از حملات بزرگ تر از 7 اکتبر!

نگرانی آمریکا و اسراییل از حملات بزرگ تر از 7 اکتبر!