مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 21:052023-12-05حوادث

دستگیری متخلفین شکار کبک در کوه های شهرمیان شهرستان اقلید


ماموران یگان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اقلید با گشت و کنترل منطقه کوههای شهرمیان و دژکرد اقلید، 5 نفر متخلف را به جرم شکار7 قطعه کبک و یک قطعه مرغابی دستگیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزرای فارس از اقلید، علی بخش نجاتی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اقلید با تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه گفت: از این متخلفین 4 قبضه اسلحه ساچمه زنی  مجاز کشف شد.

 نجاتی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اقلید افزود: همچنین 1نفر متخلف دیگر به جرم شروع به شکار و 2 نفر متخلف به جرم صید 50 قطعه ماهی کپور در مناطق این شهرستان دستگیر شدند که پرونده این متخلفین در مراجع قضایی شهرستان درحال رسیدگی است.

 وی، با هشدار نسبت به آسیب های وارده به محیط زیست بر اثر شکار و صید بی رویه گفت: محیط زیست در تعطیلات بیش از هر زمان دیگری در معرض آسیب قرار دارد موضوعی که اگر ادامه یابد به معنی نابودی حیات است از این رو خودداری از آلودگی محیط یک ضرورت محسوب می شود.

  نجاتی در پایان گفت: شکار بی رویه، صید خارج از ضابطه ، سوزاندن و قطع درختان برای تهیه زغال و هیزم، قطع درختان برای تولید الوار و مصالح ساختمانی و صنعتی و گسترش بی رویه شهرها و کارخانه ها از اصلی ترین عوامل نابودی و تخریب زیست بوم ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری متخلفین شکار کبک در کوه های شهرمیان شهرستان اقلید

دستگیری متخلفین شکار کبک در کوه های شهرمیان شهرستان اقلید