مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-07سياسي

چراغ کم فروغ تشکل های دانشجویی در دانشگاه های آذربایجان شرقی


خبرگزاری ایسنا به مناسبت 16 آذرماه، روز دانشجو، میزگردی با حضور تعدادی از تشکل های دانشجویی دانشگاه های آذربایجان شرقی برگزار و به بررسی وضعیت این تشکل ها و راهکارهای بهبود شرایط آن ها پرداخت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا به مناسبت 16 آذرماه، روز دانشجو، میزگردی با حضور تعدادی از تشکل های دانشجویی دانشگاه های آذربایجان شرقی برگزار و به بررسی وضعیت این تشکل ها و راهکارهای بهبود شرایط آن ها پرداخت.

این میزگرد تحت عنوان جنبش دانشجویی و چالش های پیش رو در سه محور تحلیل وضعیت فعلی جنبش دانشجویی و تشکل های دانشجویی در دانشگاه ها ، دلایل فاصله گرفتن دانشجویان از فعالیت های تشکیلاتی و دانشجویی و نقش تشکل های دانشجویی، دولت، دانشگاه ها و دانشجویان در پویاتر کردن محیط دانشگاه ها با حضور شش نفر از اعضای تشکل های دانشجویی دانشگاه های آذربایجان شرقی برگزار شد.

پیام سپهوند، دبیرجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند در این نشست، در تحلیلی از وضعیت فعلی جنبش دانشجویی، اظهار کرد: جنبش دانشجویی از سطح مورد نظر فاصله بسیار زیادی گرفته است.

این جنبش در اوایل انقلاب با هر گرایش سیاسی حتی نتایج انتخابات را تعیین می کرد اما الان به روزی رسیده که کارش فقط گرفتن یک سالن، چهار عکس است که این کارها در سطح یک جنبش دانشجویی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ کم فروغ تشکل های دانشجویی در دانشگاه های آذربایجان شرقی

چراغ کم فروغ تشکل های دانشجویی در دانشگاه های آذربایجان شرقی