مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 17:562023-12-08سياسي

وزیر کار: نرخ بیکاری کشور به کانال 7 درصد رسیده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدصولت مرتضوی در نشست شورای اداری شهرستان طالقان گفت: در 6 ماه نخست سال جاری رشد اقتصادی کشور به کانال هفت درصد رسید.

وزیر کار با بیان اینکه دولت سیزدهم یک دولت برآمده از آرمان های انقلاب است، گفت: این دولت بر اصول، اعتقاد و جهان بینی اسلام استوار است و به لطف خدا توانست فعل ما می توانیم را به خوبی صرف کند و گام های بلندی را بردارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم کارهای بسیار بزرگی در حوزه های مختلف از جمله سیاست خارجی انجام داده که یکی از آنها عضویت ایران در مجامع بین المللی از جمله شانگهای و بریکس است که قابل توجه بود، توسعه سیاسی و افزایش صادرات و ساماندهی تجاری از خدمات ارزنده دولت سیزدهم است.

وی افزود: در دولت سیزدهم بیش از 15 هزار تخت بیمارستانی به بهره برداری رسیده و بیش از 100 کیلومتر طرح ریلی به بهره برداری رسیده و اقدام های زیادی در ایجاد و بهسازی راه روستایی انجام شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در بخش کشاورزی این دولت توانست میزان تولید گندم از 5.

4 میلیون تن در سال به نزدیک 11 میلیون تن برساند و در بخش صنعت و معدن گام های قابل توجهی انجام شده است، همچنین در بخش نفت گاز و پتروشیمی به تولید قبل از تحریم می رسیم و صادرات ما به یک میلیون و 700 هزار بشکه رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: نرخ بیکاری کشور به کانال 7 درصد رسیده است

وزیر کار: نرخ بیکاری کشور به کانال 7 درصد رسیده است