مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 01:452023-12-11سياسي

رسیدن به اهداف انقلابی تمدن ساز، زمان بر است


نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه رسیدن به اهداف انقلابی که می خواهد تمدن نوین ایجاد کند، زمان می برد، گفت: علوم اجتماعی در بررسی تحولات یک جامعه می گوید چند نسل زمان می برد تا به نتیجه برسد و صبر انقلابی می خواهد و صبر انقلابی به معنی این نیست .

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه رسیدن به اهداف انقلابی که می خواهد تمدن نوین ایجاد کند، زمان می برد، گفت: علوم اجتماعی در بررسی تحولات یک جامعه می گوید چند نسل زمان می برد تا به نتیجه برسد و صبر انقلابی می خواهد و صبر انقلابی به معنی این نیست که کار نکنیم بلکه باید پای کار بایستیم تا به نتیجه برسیم.

آیت الله لطف الله دژکام در مراسم سالروز شهادت شهید آیت الله سیدعبدالحسین دستغیب، امام جمعه فقید شیراز که با حضور پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در مسجد عتیق برگزار شد، با اشاره به کتاب بندگی راز آفرینش شهید دستغیب گفت: نامگذاری این کتاب هم جایزه دارد و جایزه اش را خدا می دهد.

وی با یادآوری سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حرف هرچه می خواهد ارزشمند باشد و محتوا هر چه می خواهد، بالا باشد تا در قالب هنری ریخته نشود، تاثیرگذار نیست، افزود: نام گذاری کتاب قالب شاعرانه دارد، هم حرف اساسی است و هم در قالب ادبی ارزشمند است، بندگی راز آفرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدن به اهداف انقلابی تمدن ساز، زمان بر است

رسیدن به اهداف انقلابی تمدن ساز، زمان بر است