مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:012023-12-04بين الملل

رسانه های عبری: سربازان ذخیره ارتش اسراییل از مشکلات مالی شاکی هستند


رسانه های عبری می گویند، در سایه بدتر شدن بحران اقتصادی ناشی از جنگ غزه و با وجودمرخص شدن شماری از سربازان ذخیره، اما مابقی آنها از مشکلات مالی و عدم حمایت کابینه نتانیاهو شاکی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های عبری زبان  خطاب به مسئولین رژیم صهیونیستی نوشتند که بسیاری از افسران و سربازان ذخیره ارتش اسراییل از مشکلات مالی و عدم برخورداری از حمایت های کابینه نتانیاهو شاکی هستند.

این رسانه ها با اشاره به وخیم تر شدن بحران اقتصادی رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ پس از پایان آتش بس موقت گفتند، این بحران بر وضعیت سربازان ذخیره ای که کار و زندگی خود را رها کرده و به ارتش پیوستند، بازتاب داشته است و نارضایتی آنها از وضعیت مالی خود می تواند عواقب به همراه داشته باشد.

یوسی یهشوع، تحلیلگر روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز تأیید کرد که بسیاری از سربازان ذخیره اسراییلی به دلیل جنگ در مشکلات مالی قرار گرفتند.

وی توضیح داد که نیروهای ذخیره که به دلیل جنگ از مشکلات مالی رنج می برند تأیید کرده اند که ارتش اسراییل به اندازه کافی برای کمک به آنها کاری انجام نمی دهد.

این سربازان ذخیره همچنین شکایت دارند که بانک ها به آنها کمک نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های عبری: سربازان ذخیره ارتش اسراییل از مشکلات مالی شاکی هستند

رسانه های عبری: سربازان ذخیره ارتش اسراییل از مشکلات مالی شاکی هستند