مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-19سياسي

تشکیل کارگروه اشتغال بانوان در مازندران


مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اشتغال زایی را دیگر اهداف امور بانوان عنوان کرد و گفت: برای تحقق این موضوع باید کارگروه تخصصی شکل گیرد و مخاطب به مخاطب حرکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرشته پازوکی مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری مازندران پیش از ظهر امروز  در جلسه هم اندیشی و سیاست گذاری با محوریت برنامه های حوزه بانوان در استانداری با تاکید بر اهمیت معنویت و بعد معنوی آن، اظهار کرد: بعد انسانی و فقر معنویت از مشکلات اساسی امروز جامعه است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی با اشاره به نقش بانوان در جامعه،گفت: امروزه با آسیب های اجتماعی فراوان در جامعه روبرو هستیم که مرکز و ثقل آن در خانواده و شیوه تربیتی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: خانواده، به عنوان رکن بنیادین جامعه انسانی نقش مهمی در سلامت اجتماع بشری دارد اما خانواده امروزی به تبع فرهنگ غربی آماج نفوذ و گسترش فرهنگ مادی گرایانه قرار گرفته است؛ دشمن تلاش دارد با هدف تمدن ما را از دین و معنویت دور کند.

پازوکی، ترویج سبک زندگی فاطمی را مهم ترین ماموریت امور بانوان عنوان کرد و افزود: امروز دشمن با سبک زندگی غربی قصد آسیب به جامعه و بنیان های خانواده را دارد، بنابراین تحکیم بنیان خانواده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه اشتغال بانوان در مازندران

تشکیل کارگروه اشتغال بانوان در مازندران