مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-13اقتصادي

بیش از 28 میلیارد تومان اعتبار طی دو سال اخیر برای گچساران در نظر گرفته شد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی دو سال اخیر 28هزار و 400میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان گچساران در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی دو سال اخیر 28هزار و 400میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان گچساران در نظر گرفته شده است.

جهانگیر شاهینی 22 آذر در حاشیه بازدید از پروژه های شهرستان گچساران در جمع خبرنگاران با اشاره به روند پیشرفت پروژه ها در چند سال اخیر، افزود: روند پیشرفت پروژه ها در دو سال اخیر پروژه ها روند مطلوبی بوده و طی این مدت 28هزار و 400میلیارد تومان از محل دو سفر رییس جمهور به استان، مسئولیت های اجتماعی و.

اعتبار برای شهرستان گچساران در نظر گرفته شده است.

وی اظهارکرد: پس از تامین اعتبار، موضوع تخصیص مرحله بعدی است که با همکاری کلیه دستگاههای استانی این موضوع قابل تحقق است که خوشبختانه از ابتدای امسال تاکنون چیزی بالغ بر دو هزار میلیارد تومان اعتبار از محل همه منابع از جمله سفر رییس جمهور، استانی، ملی، ملی استانی و .

به استان تخصیص داده شده که بی سابقه بوده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با تخصیص این اعتبارات پروژه های مهم در پنج بخش اصلی در اولویت بوده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 28 میلیارد تومان اعتبار طی دو سال اخیر برای گچساران در نظر گرفته شد

بیش از 28 میلیارد تومان اعتبار طی دو سال اخیر برای گچساران در نظر گرفته شد