مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-16اقتصادي

مولدسازی روستاها رویکرد اصلی دولت سیزدهم است


استاندار مازندران رویکرد اصلی دولت مردمی سیزدهم را مولد سازی روستاها عنوان کرد و گفت: همسو با این سیاست دولت، طرح توانمند سازی 500 روستای این استان نیز در دستور کار قرار گرفت.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران رویکرد اصلی دولت مردمی سیزدهم را مولد سازی روستاها عنوان کرد و گفت: همسو با این سیاست دولت، طرح توانمند سازی 500 روستای این استان نیز در دستور کار قرار گرفت.

‎ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمود حسینی پور، اظهار کرد: مولد سازی روستاها با تشکیل و راه اندازی شرکت های تعاونی مختلف و هم چنین رونق در بازار فروش محصولات روستایی امکان پذیر خواهد بود و این مهم به طور ویژه باید در دستور کار مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گیرد.

وی تصریح کرد: طرح توانمندسازی روستاهای مازندران یک ایده اساسی برای آینده مازندران است که با عملیاتی شدن و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده در این طرح، زمینه توسعه بیش از پیش این استان را فراهم می کند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد و احداث طرح های دهکده کشاورزی، دامپروری، گردشگری و صنایع دستی با هدف مولد سازی روستاها و هم چنین رونق در بازار فروش محصولات تولیدی روستاییان باید مورد توجه مسئولان دستگاههای اجرایی ذیربط قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولدسازی روستاها رویکرد اصلی دولت سیزدهم است

مولدسازی روستاها رویکرد اصلی دولت سیزدهم است