مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-05سياسي

سازوکار انتخاباتی شورای وحدت در تهران و استان ها/آغاز رایزنی برای انتخابات خبرگان


ساختارهای استانی شورای وحدت مشخص و شاخص هایی که به معرفی افراد اصلح و شایسته حضور در مجلس کمک می کند هم تعیین و برای تهران نیز سازوکارهایی پیش بینی و تدوین شده است.

- عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: ساختارهای استانی شورای وحدت مشخص و شاخص هایی که به معرفی افراد اصلح و شایسته حضور در مجلس کمک می کند هم تعیین و برای تهران نیز سازوکارهایی پیش بینی و تدوین شده است.

لاله افتخاری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اقدامات شورای وحدت اصولگرایان برای انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: شورای وحدت در پی ایجاد همگرایی، هم افزایی و هماهنگی میان نیروهای انقلاب برای تحقق بیانات رهبری درباره افزایش مشارکت و توجه به شایسته سالاری و دیگر توصیه های انتخاباتی ایشان است.

وی افزود: از این جهت شورای وحدت تلاش می کند به سهم خود در راستای تحقق به آن بخش از اصول چهارگانه رهبری انقلاب برای انتخابات یعنی مشارکت و رقابت که امکان فعالیت دارد نقش آفرینی کند.

همچنان که تحقق دو اصل دیگر یعنی امنیت و سلامت نیز بر عهده وزارت کشور، شورای نگهبان و دیگر دستگاه های اجرایی و نظارتی است.

افتخاری با اشاره به تازه ترین اقدامات شورای وحدت برای انتخابات مجلس، گفت: ساختارهای استانی شورای وحدت مشخص و شاخص هایی که به معرفی افراد اصلح و شایسته حضور در مجلس کمک می کند هم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار انتخاباتی شورای وحدت در تهران و استان ها/آغاز رایزنی برای انتخابات خبرگان

سازوکار انتخاباتی شورای وحدت در تهران و استان ها/آغاز رایزنی برای انتخابات خبرگان