مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 08:552023-11-27سياسي

تامین فضا بزرگترین مشکل سازمان های مردم نهاد


مدیرعامل مجمع خیرین حامی کودکان بازمانده از تحصیل استان البرز گفت: در صورت تامین فضای اداری و مساعدت نهادهای دولتی در اختصاص فضاهای تفریحی و فرهنگی خود، - ایسنا/البرز مدیرعامل مجمع خیرین حامی کودکان بازمانده از تحصیل استان البرز گفت: در صورت تامین فضای اداری و مساعدت نهادهای دولتی در اختصاص فضاهای تفریحی و فرهنگی خود، بخش عمده ای از هزینه های جاری این خیریه صرف امور حمایتی می شود.

حیدر سمیر کرم در گفت و گو با ایسنا، درباره عمده مشکلات موسسه های خیریه و مردمی در البرز افزود: مشکلی که تمام سمن های مردمی با آن درگیر هستند، بحث سخت افزاری و تامین جا و فضای مورد نیاز است.

مجمع خیرین حامی کودکان بازمانده از تحصیل در سراسر کشور یک تفاهم نامه به مدت سه سال با وزارت آموزش و پرورش منعقد کرده است.

بر اساس یکی از مفاد آن، آموزش و پرورش متعهد شده که فضایی را برای اینکه مجمع بتواند از لحاظ اداری در آنجا متمرکز شود، فراهم کرده و در اختیار مجمع قرار دهد.

وی افزود: هر چند در بعضی از استان ها این فضاها در اختیار مجمع خیرین آن استان قرار گرفته، ولی در استان البرز برای مجمع ما هنوز چنین چیزی اتفاق نیفتاده است.

با توجه به شرایطی که مسکن در کشور و استان دارد، هنوز نتوانسته ایم این فضا را فراهم کرده تا حداقل با کاهش هزینه های جاری، بودجه ای که ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین فضا بزرگترین مشکل سازمان های مردم نهاد

تامین فضا بزرگترین مشکل سازمان های مردم نهاد