مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-17سياسي

خالی کردن پشت نظام اسلامی جفای به حضرت زهرا (س) است


اگر بناست در مسیر حضرت زهرا (س) به اولاد ایشان جفا نکنیم باید به عهد خود با امام و رهبر معظم انقلاب وفادار بمانیم و از این انقلاب و نظام دفاع کنیم و پشت این نظام را خالی نکنیم.

- ایسنا/قم استاد حوزه علمیه گفت: اگر بناست در مسیر حضرت زهرا (س) به اولاد ایشان جفا نکنیم باید به عهد خود با امام و رهبر معظم انقلاب وفادار بمانیم و از این انقلاب و نظام دفاع کنیم و پشت این نظام را خالی نکنیم.

حجت الاسلام احتشام کاشانی در مراسم تشییع پیکر 7 شهید گمنام که امروز 26 آذرماه در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: راه پرفروغ دفاع از ولایت و امامت حتماً از اجتناب از کافر و منافق می گذرد و این باید در رفتار و شعارهای ما خود را نشان دهد.

وی ادامه داد: تنها ابزار اساسی در مسیر دفاع از ولایت و امامت همان شعار اساسی هیهات من الذله است که پیش ازاین در قیام عاشورای اباعبدالله (ع) و سایر قیام ها و انقلاب های تاریخ ساز گفته شده و ازاین پس نیز سرلوحه رفتار و گفتار ما خواهد بود.

استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه ما مانند اهل کوفه نیستیم که علی زمان خود را تنها بگذاریم، افزود: ما فهمیده ایم که اگر بناست در مسیر حضرت زهرا (س) به اولاد ایشان جفا نکنیم باید به عهد خود با امام و رهبر معظم انقلاب وفادار بمانیم و از این انقلاب و نظام دفاع کنیم و پشت این نظام را خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خالی کردن پشت نظام اسلامی جفای به حضرت زهرا (س) است

خالی کردن پشت نظام اسلامی جفای به حضرت زهرا (س) است