مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-02اقتصادي

انتقال 2000 نیرو و 33 هزار میلیارد تومان دارایی موسسه نور به بانک ملی


تاکید رییس کل بانک مرکزی این است که دارایی های مشکل دار موسسه نور به بانک ملی منتقل نشود و حتی یک ریال ناترازی از این موسسه به بانک ملی منتقل نشده است.

- معاون نظارت بانک مرکزی گفت: تاکید رییس کل بانک مرکزی این است که دارایی های مشکل دار موسسه نور به بانک ملی منتقل نشود و حتی یک ریال ناترازی از این موسسه به بانک ملی منتقل نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرشاد محمدپور در بازدید میدانی از چند شعبه سابق موسسه نور که از امروز به بانک ملی منتقل شده است، گفت: عمده ادغام ها در نظام بانکی در یک دهه گذشته براین اساس بود که تمام مسائل مثبت و مشکلات بانک مبدأ به بانک مقصد منتقل می شد، اما انتقال موسسه نور به بانک ملی جزو اولین تجربیاتی است که در آن مشکلات را منتقل نکردیم.

وی با تاکید براینکه 33 هزار میلیارد تومان سپرده های با کیفیت موسسه نور به بانک ملی منتقل شده است، تصریح کرد: موسسه نور سابق نرخ تمام شده پول پایینی داشت که از میانگین نظام بانکی هم پایین تر بود.

در مقابل، به همین اندازه دارایی های با کیفیت شامل شعب و ساختمان هایی که مشکل حقوقی ندارند و .

نیز به بانک ملی منتقل می شوند.

حمدپور گفت: تاکید شخص رییس کل بانک مرکزی این بود که دارایی های مشکل دار موسسه نور به بانک ملی منتقل نشود و براین اساس به هیچ عنوان یک ریال ناترازی موسسه نور به با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 2000 نیرو و 33 هزار میلیارد تومان دارایی موسسه نور به بانک ملی

انتقال 2000 نیرو و 33 هزار میلیارد تومان دارایی موسسه نور به بانک ملی